Tuesday, December 27, 2011

BIG COLLECTIVE HAUL!

Hello there, Beautifull! 
Vandaag een shoplog!
Ik heb gisteren in Roermond geshopt.
En vandaag in het shopping centrum van Wijnegem.
En ik heb best veel gekocht!



Geurbrandertje uil uit Essenza.






















Als eerste heb ik een geurbrandertje gekocht. Ik wou er al een lange tijd één. Maar ik stelde het altijd uit. Maar nu heb ik er dus wel werkelijk een geurbrandertje gekocht. Ik wou eerst een gewone grijze kopen. Maar toen zag ik deze staan. En werd opslag verliefd :)
Hij kostte €7.50 .

Geurwax Violette en Sensual. En een parfumolie in Kaneel uit Essenza.














Bij een geurbrandertje horen ook wat geurspulletjes.
En die heb ik er dan ook meteen bij gekocht. 
Twee geurwaxen ( echt hemels!) die waren €1.85/ stuk.
En één parfumolie in een kaneelgeur ook heel erg lekker. En die was €3.15 .


In roermond heb ik heel wat in The Body Shop gekocht.
En ik heb nogaltijd spijt dat ik niet meer gekocht heb daar. 
Het was daar zo goedkoop!

Cancied Ginger Body Butter.

















Een body butter van TBS dus. Iedereen is er zo WOOOW over.
En ik heb er nog geen enkele. En ik heb er ook nog nooit één van gehad. En ze stonden flink in de solden. Dus heb ik er maar één meegenomen. Jammer dat ik er niet meer heb meegenomen.
Ik heb deze gekocht voor €7 .


Cucumber Concombre Cleansing milk
Cumcumber Concombre Refreshing Water.

















Ik had een nieuwe reinigingsmelk en lotion nodig. En over deze had ik al veel goeds gelezen op het internet. Dus deze ga ik gelijk voor jullie testten. Deze waren ook aan korting en ik heb ze €3.50 betaalt.



  
Carrot Moisture Cream.

















Ook over deze crème heb ik veel goeds gehoord. Mijn huid is behoorlijk uitgedroogd door de koude. Dus zal ik deze een paar keer per week gebruiken. En ik zal jullie zeker laten weten wat ik vind van deze crème. Ook deze was €3.50 .


Spiced Vanilla Lip Balm.














De lippen balsems van TBS zijn ook vaak besproken op het net. 
Dus ik wou er ook eentje testen voor jullie natuurlijk. Deze heb ik vandaag al gedragen. En hij bevalt met zeker wel.
Deze was €4.


Lippenstift in de kleur 73.


















Als laatste van TBS heb ik een lippenstift in de kleur 73. Het is echt een mooie lippenstift. Hier komt ook nog zeker een review over. Deze was €3.50 .


Kruidvat Facial Tissues voor de gevoelige huid.


In kruidvat heb ik reinigingsdoekjes gekocht. Voor als ik ergens moet gaan logeren of gewoon voor in mijn handtas te stoppen als er een regenbui op me af komt. En heel m'n make-up gelopen is.
Deze doekjes zijn altijd handig. Ze waren iets van €3 .


Freeman Facial clay mask.


















Een gezichtsmasker van Freeman. Ik had het masker al een paar keer zien staan. Al een paar keer gedacht om het te kopen. 
En vandaag heb ik hem dus gekocht. Deze was iets rond de €4 in Kruidvat.


2True eyeliner in nr*3 en nr*7.
















In het kruidvat stond alles van 2True aan €1. Dus deze twee eyeliner waren te samen €2. Erg weinig. Ik heb al eens de zilvere variant gehad. En die vond ik fijn. Dus nu heb ik een nog twee groene bij!
Mijn beste vriendin heeft er ook één in geslagen.


Essence my skin for dry to normal skin moisturizer.
















Een moisturizer van de Essence My Skin lijn. Met granaatappel en bamboo. Het zegt dat hij de huid 24 uur beschermt tegen uitdrogen. En hij ruikt echt superlekker fris. Over dit product komt ook zeker een review!


MAC Fix+ Skin Refresher.




















Bij MAC hebben ik en mij beste vriendin, Jade, de MAC fix+ gaan kopen. Ik wist zeker dat ik hem wou. En zij wou hem ook dus, dat is haar eerste MAC product :) EINDELIJK! Hahaha. De verkoopster was zoals altijd heel lief en vriendelijk. En liet ons het product meteen uit proberen. Het ruikt zo lekker! Hij was €16.50 .


Make-up Base Hema.


















Een make-up basis van de Hema. Ik gebruik nu de Prime & Fine van Catrice. Die werkt fijn, maar ik ga nu deze uitproberen. 
€ 5.50 voor de Make-up Base van Hema.


Diamond Nailpolish hema 01.


















Een nagellakje van Hema. Een mooi roos kleurtje met een fijn glittertje erin. Heel erg mooi. Zullen jullie zeker nog zien voorbij komen in een Nail Of The Day. Deze was €3.50 .


Ook heb ik bij de Hema een soft eyeliner gekocht. Die was €4.25 . Maar die kon ik absoluut niet op de foto krijgen. Sorry daarvoor..




Bij H&M was er een actie waarbij je als je twee artikels had waarop een rode sticker op zat ( zie op geurkaars ) je het item aan die prijs kreeg. Dus heb ik vier (beauty) items uitgezocht met een rode sticker!
h&m Scented Candle White Blossom.




















Als eerste zag ik dat de geurkaars een rode sticker had. Deze ging ik kopen, ook al zat er geen sticker op. Hij ruikt dan ook zo heerlijk!
Echt waar het ruikt lekker naar bloemetjes. Echt ik hou van deze kaars! En nu was hij €3 normaal zou hij €6.95 zijn. Dus dat vind ik al een hele goede deal.


Pure Bloom Body Lotion.


















Het tweede item dat ik had was de body lotion in Pure Bloom. Hij ruikt lekker fris en ook lekker. Ik ben echt een fan van de geuren van de body lotions van de H&M. Dus deze wou ik ook echt hebben. Deze was nu €1 en normaal €2.95 .


Berry Love Body Splash.


















Als derde item heb ik een body splash gekozen. Dat is iets waar ook veel over word verteld op het internet. Maar iets wat ik nog nooit uitgeprobeerd heb. Dus dacht ik oke. Ik had hem natuurlijk wel een keer getest. En de geur beviel me erg goed. Dus heb ik hem maar meegenomen. Deze was €1 inplaats van €3.95 .


Vanilla & Apple Body Lotion.


















Het vierde en laatste item dat ik gekozen heb. Is nog een body lotion. Deze heb ik al een keer gehad. Maar dan in een tube, en die beviel me heel erg goed. Dus nu heb ik heb opnieuw gekocht, en in een andere verpakking. Deze was ook €1 inplaats van €2.95 .


Dit was alles wat ik vandaag en gisteren gekocht heb. Ik heb in ieder geval twee leuke dagen achter de rug. En ik heb een hele boel leuke spulletjes om uit te testen. Als jullie van iets zeker een review willen.
Laat dan een reactie achter in de comments! 


x Lots of Love, Divastijl! 

No comments:

Post a Comment